اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۰۸۸

چراغ سبز کاپیتان پرسپولیس برای تمدید قرارداد

چراغ سبز کاپیتان پرسپولیس برای تمدید قرارداد
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بچه‌ها دوست دارند در پرسپولیس بمانند و تمدید کنند اما شرایط باید عوض شود.
۲۲:۳۱ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال که آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ بود امروز بین دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان برگزار شد که در پایان این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

حسین ماهینی در پایان این دیدار اظهار داشت: امروز خیلی خوب بازی کردیم و خدا را شکر ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم و قهرمان نیم‌فصل شدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کردید با اختلاف زیاد قهرمان نیم‌فصل شوید، گفت: ما اصلاً به اختلاف زیاد نگاه نمی‌کنیم و به رکوردی که رسانه‌ها مطرح می‌کنند کاری نداریم ما می‌رویم با هر پیروزی ۳ امتیاز کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

ماهینی در پاسخ به این سؤال که چند درصد از قرارداد خود را گرفته‌اید، گفت: از پارسال که می‌خواهیم پول بگیریم هر بار یک بحثی مطرح می‌شود و نمی‌توانیم پول بگیریم. امسال قرار بود پول بگیریم بحث بنگسون مطرح شد. موقع پول گرفتن همیشه یک اتفاقی رخ می‌دهد. همه ما مشکل مالی داریم و نیاز به پول داریم ما بهترین بازی‌ها را انجام می‌دهیم تلاش می‌کنیم و نتیجه می‌گیریم نیم‌فصل هم قهرمان شدیم. همه به من و سیدجلال می‌گویند که چه شد. حیف است با این همه بازی خوب و نتایجی که کسب می‌کنیم مشکلات برای تیم به وجود بیاید. هنوز نمی‌دانیم که چند درصد پول گرفته‌ایم. 

وی در پاسخ به این سؤال که می‌گویند بازیکنان برای تمدید قرارداد شرط گذاشته‌اند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: این صحبت‌ها شایعه است همه دوست دارند بمانند تک‌تک بچه‌ها دوست دارند بمانند فقط باید یک مقدار شرایط عوض شود تا بچه‌ها با خیال راحت بازی کنند.

انتهای پیام/

 
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین